کد خبر: ۵۲۶۳۳۱
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
یحیی، درویش و بازیکن؛
مثلث ابهام وضعیت مدیر، سرمربی و بازیکن در پرسپولیس در حالی ایجاد شده است که سه گانه قهرمانی این تیم امیدهای هوادارانش را برای خلق رؤیای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا افزایش داده بود.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مهر، تعطیلات تابستانی فوتبال کشور در حالی ادامه دارد که پرسپولیس به عنوان قهرمان سه‌گانه فصل گذشته وضعیتی مبهم در ارکان مختلف خود دارد. مدیریت باشگاه پرسپولیس درگیر تنش‌های سازمان خصوصی سازی با وزارت ورزش است تا جایگاه رضا درویش به عنوان مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره متزلزل باشد.

حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی که هیچ فرصتی را برای دیده شدن از دست نمی‌دهد همچنان دنبال تغییر در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس است تا حرف خود را در باشگاهی که بهترین نتایج را گرفته است به کرسی بنشاند.

از سوی دیگر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان همچنان خواستار ثبات در مدیریت این باشگاه است تا بتواند نقطه نظرات خود را در سیستم مدیریتی سرخپوشان پیاده کند.

پرسپولیس نه تنها در ساختمان باشگاه خود تزلزل در جایگاه مدیریتی را تجربه می‌کند بلکه یحیی گل محمدی با کسب عناوین قهرمانی مختلف و داشتن یک فصل دیگر قرارداد هنوز تصمیم قطعی برای ماندن نگرفته است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت خستگی روحی و جسمی را یکی از دلایل احتمالی جدایی از این تیم عنوان کرده است اما همه چیز را منوط به بازگشت از تعطیلات و نشست با مدیران باشگاه کرده است.

گل محمدی در حالی چنین تصمیمی گرفته است که نقل و انتقالات لیگ برتر شروع شده است اما تکلیف خریدهای این باشگاه مشخص نیست.

فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، سعید صادقی و عیسی آل کثیر جزو بازیکنانی هستند که قراردادشان با سرخپوشان به پایان رسیده است و منتظر پیشنهاد باشگاه برای تمدید قرارداد هستند. ضمن اینکه جدایی شیخ دیاباته نیز قطعی شده است اما چون وضعیت مدیریتی و سرمربیگری این تیم مشخص نیست هنوز اسم مهاجم جدید برای جذب در نقل و انتقالات تابستانی مشخص نشده است.

مثلث مبهم مدیر، سرمربی و بازیکن در پرسپولیس در حالی ایجاد شده است که سه گانه قهرمانی این تیم در فوتبال ایران امیدهای هواداران پرسپولیس را برای خلق رؤیای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا افزایش داده است.

باید دید تصمیم ارکان کادر فنی و مدیریتی پرسپولیس در مقابل با پیشنهادات داخلی و خارجی برای بازیکنانی همچون سرلک، بیرانوند، پورعلی گنجی، رفیعی و آل کثیر چه سرنوشتی را برای لیست بازیکنان فصل آینده این باشگاه خلق خواهد کرد؛ هرچند که گفته می‌شود در جلسه امروز مجمع پرسپولیس درویش در پست مدیرعاملی ابقاء می‌شود و تغییر مربوط به هیأت مدیره خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها